Son araştırmalar net kanıtlar ortaya koydu: Kahvenin bilinmeyen bir faydası ortaya çıktı!

Araştırmalara göre günde 2-3 fincan kahve tüketmek tüm nedenlere bağlı ölümleri %17 oranında azaltıyor. Bu da ortalama 1,8 yıllık ekstra ömre karşılık geliyor.

YAŞLILIK HASTALIKLARINA KARŞI KORUR

Son araştırma, kahvenin hayata yıllar eklemenin yanı sıra bilişsel işlevleri de koruduğunu ve yaşa bağlı hastalıklara karşı koruduğunu ortaya çıkardı.

Kahve

Yeni çalışmanın yazarları Catia R. Lopes ve Rodrigo A. Cunha, “Kahve tüketimi, zararlı bir alışkanlıktan insan sağlığını gerçekten koruyan güvenli bir yaşam tarzına dönüşerek derin bir değişime uğradı” dedi.

GÜÇLÜ DELİL SUNUN

çatal89

Büyük ölçekli epidemiyolojik çalışmalar, orta derecede kahve tüketimi ile Parkinson, bazı kanserler ve tip 2 diyabet gibi kronik hastalık riskinin azalması arasında korelasyon olduğunu ortaya çıkardı. Araştırmacılar, en son verilerin, kahve tüketiminin sağlık açısından çok sayıda faydası olduğuna dair güçlü kanıtlar sağladığını söylüyor.

Bu içerik Nilgün Akbıyık tarafından yayınlanmıştır.

Diğer Haberler

Türkiye’nin Güncel Ve Ücretsiz İşletme Dizini

Türkiye genelindeki tüm sektörleri tek bir çatı altında toplayan firma rehberi sistemimizle işinizi büyütün. Kullanıcıların ihtiyaç duyduğu hizmetlere en hızlı şekilde ulaşmasını sağlayan platformumuz, işletmeniz için profesyonel bir reklam alanı sunar. Siz de hemen kaydınızı oluşturun, yerel aramaların zirvesinde yer alarak potansiyel müşterilerinizle doğrudan etkileşime geçme fırsatını yakalayın. Markanızı dijitalin gücüyle zirveye taşıyın.